Een antwoord op uw vragen

Heeft u een vraag? Wellicht kunt u hieronder al antwoord vinden tussen de meest gestelde vragen. Zit het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Wat als ik niet kan komen?

Als u niet in de gelegenheid bent om te komen dient u de reservering te annuleren. Bij No Show brengen wij 50% van het reguliere tarief in rekening. Algemene voorwaarden Uniform Voorwaarden Horeca.

Kan ik bij jullie op rekening dineren?

Wij geven bedrijven en organisaties de mogelijkheid om op rekening te dineren. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden.

  • Geldig legitimatiebewijs en bijbehorend visitekaartje
  • Getekende kassabon

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Grand Plaza heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Ons streven is dan ook om het onze gasten helemaal naar de zin te maken. Indien u een klacht heeft, vernemen wij dit graag. Door uw ervaring kunnen wij onze formule blijven verbeteren.

Ik wil een specifieke tafel reserveren, is het mogelijk om deze tafel vast te zetten bij mijn reservering?

U kunt altijd uw voorkeurstafel aangeven tijdens de reservering. Wij kunnen helaas niet garanderen dat dit mogelijk is, maar wij zullen altijd ons uiterste best doen om aan uw voorkeur te voldoen.

Ik heb een maagverkleining of gastric bypass, krijg ik hiervoor een gereduceerd tarief?

Op vertoon van uw gastric bypass ontvangt u bij Grand Plaza 10 % korting.

Er waren genoeg lege plaatsen, waarom kreeg ik te horen dat er geen plaats was?

Soms staat een tafel wel een uur of langer leeg, dat komt omdat er veel gasten reserveren op specifieke tijden. Een gereserveerde tafel kunnen wij niet vergeven aan andere gasten.

Wij hebben een jarige in ons midden. Hebben jullie nog iets speciaals voor mensen die jarig zijn?

Geef tijdens uw verblijf bij een van onze medewerkers aan dat er een jarige in uw midden is. Hiervoor kunnen wij een speciaal dessert aan tafel brengen.

Wij zijn uitgegeten, kunnen wij langer natafelen?

U betaalt bij ons niet voor wat u eet of drinkt, maar voor de tijdsduur van uw verblijf. Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een speciaal tarief. Voor elk extra half uur betaalt u € 3,00 per persoon.

Ik eet alleen kleine hoeveelheden, mag ik het arrangement voor een gereduceerd tarief?

U betaalt bij Grand Plaza een vaste prijs, ongeacht hetgeen wat u eet of wat u drinkt. Wij kunnen hier geen uitzonderingen op maken.

Ons gezelschap wil een 3 uur arrangement en 1 persoon komt later/vertrekt eerder en wil een 2 uur arrangement, is dit mogelijk?

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen op één reservering te plaatsen. Per tafel is het alleen mogelijk om één soort arrangement te nemen per reservering.

Wij komen met een groep, kunnen wij met z’n allen bij elkaar zitten en is er een mogelijkheid voor groepskorting?

Grand Plaza hanteert geen groepskorting. Wij zijn geschikt voor grote groepen. Indien u tijdig reserveert is er voldoende plek voor grote groepen om gezellig bij elkaar te zitten. De prijs die wij u aanbieden is een vast tarief voor uw gekozen arrangement, hierbij zullen geen extra kosten komen.

Heeft Grand Plaza cadeaubonnen en accepteren jullie ook dinercheques?

Wij hebben onze eigen dinercheque. Bij Grand Plaza kunt u een dinercheque kopen voor elk gewenst bedrag. Hiernaast accepteren wij ook de VVV dinercheque en VVV cadeaukaart.

Is het verplicht om te reserveren?

Reserveren is niet verplicht, maar om teleurstelling te voorkomen adviseren wij dit wel te doen. Alleen op deze manier kunnen wij een plaats garanderen.

Kan ik tijdens het eten de tijd nog verlengen?

Op basis van het aantal reserveringen kan er wel of niet worden verlengt. Dit doen wij ten alle tijden in goed overleg.

Is het restaurant rolstoelvriendelijk?

Ons restaurant is volledig rolstoelvriendelijk. Er zijn geen drempels of nauwe doorgangen. Daarnaast beschikken wij ook over een ruime mindervalide toilet die gemakkelijk toegankelijk is.